svētdiena, 2010. gada 11. aprīlis

Kurš gan cits to paveikt spēs? [.. ja ne Gustavo viens pats]

Jau pirms kāda laika pavasara sauli ieraudzīja Gustavo dziesma `Mainīt pasauli`. Nē, patiesībā tā skaitās kaut kādas mītiskas būtnes/apvienības Camillas dziesma un Gustavo ir tikai mazais čiekuriņš/fona dūjiņa, un tad par to arī stāsts.

Mediji satrakojas, pusaudžu meitenes maina veļu ik pēc stundas, vien iedomājoties, ka atkal dzirdēs Gustava jauno dziesmu, beeet aplauziens – māksliniekam atvēlēts vien pantiņš, un tas pats tāds visai .. nekāds. Doma, protams, Gustavo pantam un dziesmai kopumā forša, taču pats gabals man šķiet tāds ļoooti samocīts un `viņi grib jaunu dziesmu, šonakt kaut ko izdomāšu`. Pie tam sieviete, kura dzied, man vispār nebija zināma, līdz ar to arī viņas balsi manas ausis netur. Teikšu godīgi – nu nepatīk man, nepatīk. Nesaprotu cilvēku sajūsmu un baigo prieku, liriku citēšanu un tamlīdzīgi. Tur kaut kam ir jābūt .. bet nav.

Vienīgi bīts un melodija man patīk. Mazliet čill, mazliet .. vienkārši jauks.

Skatos vēlreiz dziesmu un domāju – ja gaidīju Gustavo dziesmu, tad viņu arī gribu redzēt un dzirdēt, nevis skatīties uz kaut kādu smaidīgu skuķi, kas izskatās tik priecīga, ka viņas izkārnījumos gan jau spīdumiņus un mazus ponijus var atrast.

Kopsavilkumā – dziesma uz P.ūlim O.bligāti P.atiks nots, samocīta un nekāda. Nevajag kaut kādus skuķus dziesmai pie stūres laist, Gustam vienam sanāk daaaudz labāk.

Pē.Es. Meitene profilā atgādina Dženī Mei, kas man vispār izraisa drebuļus un kuņģa spazmas.

http://bit.ly/bUf7m2 - rekur var lejuplādēt

5 komentāri:

  1. Nekur jau nav teikts, ka šī ir jaunā Gustavo dziesma - viņš ir teksta autors, mūzikas producents un palīdzēja arī klipa filmēšanā.

    AtbildētDzēst
  2. patika klips, patīk lirika, meitenei vokāls tāds interesants, kopsummā, tā kā Gustavo fane neesmu bijusi, esmu iepriecināta par kaut ko jaunu LV mūzikā.

    AtbildētDzēst
  3. Tā nav Gustavo dziesma un viņa jaunajā albumā nebūšot. Tā vismaz runā.

    AtbildētDzēst
  4. Nu tvnetā tā bij` rakstīts, kad es pēdējoreiz iečekoju.

    AtbildētDzēst
  5. tā dziesma ir galīgi garām

    AtbildētDzēst