pirmdiena, 2010. gada 29. marts

I don`t belong here.

Tie stulbie popmūzikas kanāli uz mani iedarbojas reti anāli - sēžu un domāju, cik es esmu resna, cik man plakanas krūtis un vispār tāds ne pārāk izdevies augums. Velns un elle, kāpēc kompleksos krītu es, nevis tās resnās sievietes, kurām vēders ir līdz ceļgaliem un riepu vairāk kā kravas mašīnai? Popkultūra mani pamatīgi drāž galvā, es, nožēlojamā kārtā, esmu easy target.



Šodien, strādājot pagalmā, izdomāju, ka mans nākamais pirkums būs saulesbrilles. Lāsītes. Tādas krutas, lai izskatos pēc svarīgas personas. Žēl tikai, ka man nav liekas naudas, un naudas VISPĀR, beeet nu neko, tāds man stils.

Labi, par to es domāšu rīt. Tagad skatīšos sex and the city un dzeršu kafiju.
Jā, es esmu sieviete, pie tam mazliet pretīga. Beeet ne tik pretīga kā mana māsa, kas šodien klausījās šo un dziedāja līdzi, vēēē.

Starp citu, man ļoti gribas kaut kur aiziet un kārtīgi izkratīties pie pretīgas mūzikas. Akdievs, es to tik sen neesmu darījusi.

4 komentāri:

  1. Es vakar mammai jautāju: `viņi speciāli man iegriež un liek tās tievās vecenes ar milzīgajām krūtīm?` es sevi dzenu kompleksos, johaidī.

    AtbildētDzēst
  2. džīzas, meitene!
    es Tevi gaidīšu astotajā un punkts.

    AtbildētDzēst
  3. ja tev būtu lieli pupi, tad tu nevarētu aizbēgt no urlām, viņi kratītos un būtu pretīgi. © Tavs Mēnestiņš, ibio.

    AtbildētDzēst
  4. Labi, ka man nav lielu pupu un pupu vispār.

    AtbildētDzēst