svētdiena, 2010. gada 28. marts

Hometown has a glory.

Lietas, kas jāpaveic, dodoties vakara pastaigā pa Varakļāniem vienai:
- jāsatiek bomzis - check
- jāsatiek maukas - check, check [akdievs, sievietes mēdz būt tiiiik skaistas]
- jāsaņem uzsvilpiens no pretīga vīrieša - check
- jāsastop urlas, kuri domā, ka viņu bmw pagarina viņu mazos gailīšus un liek man viņus gribēt, tāpēc uzskata par loģisku man uztaurēt - check
- jānobīstas no suņa - check x3 [es vienkārši neciešu cilvēkus, kuri domā, ka naktīs neviens nestaigā, tāpēc savus piesietos suņus var palaist IZSKRAIDĪTIES, ibio]
- jāiekāpj peļķē un jāsamērcē kājas - check

Tā kā mana telefona austiņas ir pārāk stilīgas, lai normāli funkcionētu, un pārāk dārgas, lai es varētu nopirkt sev jaunas, izmantoju māsas mp3 atskaņotāja labumus. Pārsteigta nebiju - māsa klausās tieši tādu mūziku, kādu klausās lielākā daļa viņas vecuma bērniņu [un arī tie, kuri no 13 gadiem nekad dzīvē neizaug]. Lieliski ir tas, ka viņai tur bija tādas grupas kā 30STM, Angels & Airwaves, Flyleaf, Three Days Grace utt. utjp., bet vēl lieliskāk ir tas, ka es kopš saviem emo laikiem joprojām atceros šo grupu lirikas. Feel it, huh?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru